pondělí, ledna 23, 2006

#64 | Le Big Mac

13 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Heh??? Asi jsem dost zaspal, ale vysvetli mi to nekdo?? :)

7:32 odp.  
Anonymous Anonymní said...

to jsem taky nepochopila:(

8:54 odp.  
Anonymous Anonymní said...

uf uz sem se lejk ze sem jedinej kdo to nepochopil:)

9:20 odp.  
Anonymous Anonymní said...

tyve nas je..

10:50 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Michel Ancel vyvíjel King Konga.. ale jak to souvisí s žábama, to se mě neptejte :)

11:09 odp.  
Blogger duoludo said...

Muzete zalozit klub, jako Rychle sipy!

11:44 odp.  
Anonymous Anonymní said...

mam na jazyku jedno moudre kocici prislovi: co to placas ty kluku usata?
myslim, ze se sem hodi... :)

11:58 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Dobrovolne se pridam k vetsinovemu nazoru: "WTF?"

7:54 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ve Frencii zerou zaby. Ancel asi bude sezran. Mne to prijde jasny.

10:31 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Mno navíc je to logo imageshacku ;).

12:49 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Uff, dneska je uz utery.. Takze snad zitra bude dalsi dil a na tenhle muzem uz vsichni pomalu zapomenout.. :)

8:20 odp.  
Anonymous Anonymní said...

asi to bude něco s Azureusem

10:35 odp.  
Anonymous Anonymní said...

pls, necitujte z RED DWARFA, já si vždycky potom musím pár dílů pustit a už mi nezbyde žádný volý čas... :D

12:55 dop.  

Okomentovat

<< Home