pátek, března 31, 2006

#93 | if_hungry_goto_idle=1

11 Comments:

Anonymous Anonymní said...

No milé :)

6:58 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Já myslím že spíš smutné... skoro bych věřil že to za chvíli tak dopadne

7:06 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Aspon ze ma ta lopata milion polygonu :D

7:12 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Muhee, tak to je dobré. Hlavně proto že skoro všici ten zákeřný Oblivion hrají.
Vy co jste to ještě nehráli, nehrajte to. Je to smrt... Člověk to zapne a najednou jsou 4-6h v tahu.
*zaklel a zapl Oblivion*

9:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

LOL !
Jinak re: anonymous - MMORPG jsou jeste horsi, hral jsem WoW a to je naprosta casova katastrofa :-)

9:31 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ja myslim ze onlinovky vubec jsou nejvetsi time-killeri,sednes k tomu ve 2 ze das par levelu a mezitim propasnes rande v 6 a na to navazujuici postelove hratky v 10. ;D

10:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

re redsnake: To že do toho hraju UO a CS a občas BFME II a jezdím MSTS jsem radši nepsal :o) A od vánoc tu na mne kouká rozehraný Thief DS. Tohle je fakt vo držku ;o)

re kid: kdybys radši leveloval skill "postelové hrátky" v realu a neseděl u MMORPG :o)

4:20 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Celkem se divím že opice a zajíc nereagují na apríla

7:49 odp.  
Anonymous Anonymní said...

vyslo demo Prey!!!! http://www.pcmodding.sk/index.php

12:24 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ja sama jsem sice zadnou onlinovku nikdy nehrala, ale znala jsem holku, pro kterou hrani ultimy online bylo zakladnim pilirem jeji existence. :)

6:52 dop.  
Blogger Kerolyna said...

Heheh, Mango, neznáme se? :))) I když pro mě UO není základní pilíř... teda doufám :p

2:47 odp.  

Okomentovat

<< Home