středa, května 24, 2006

#116 | Negativní kampaň

11 Comments:

Anonymous Anonymní said...

ROFL... Jdu si koupit konzoli...

1:41 odp.  
Anonymous Anonymní said...

:D tak to jooo xD

2:16 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Wiiiiiii(ndows)

3:20 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ja ze jsem bez mozku...???

:D

3:30 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Pocita si taky SEGA Mega Drive? :D

6:40 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Já nevim, ale když jsem teď vyhrabal starý atarko, znamená to, že jsem bez mozku už od druhý třídy???

10:30 odp.  
Anonymous Anonymní said...

V tom případě jsem bez mozku od narození, starej dobrej Didactic
:D

2:34 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Prave jsem zjistil ze jsem bez mozku. Je to dobry pocit.

9:58 odp.  
Blogger Eso said...

Konzoli... konzoli...

10:02 dop.  
Anonymous Anonymní said...

ah... a ja som bez mozgu odkedy mam (ne)znackovy kazetkovy 8bit... ale ja som vedel, ze za tymi znamkami z matiky nieco bude!!!:)

2:51 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

9:37 dop.  

Okomentovat

<< Home