pátek, července 14, 2006

#138 | Smack my pitch up

10 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Juhu na prazdniny neodjeli :)

5:31 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jsem asi vůl ale já to nepochopil *CRY* :-|

6:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jj. Tohle jsem taky moc nepochopil. :) Ale jsem tak rád, že opka se zajdou nemaj prázdniny, že mi to nevadí. :D

10:16 odp.  
Anonymous Anonymní said...

PvE = Player versus Environment, to jen tak mimochodem :) Jinak taky jsem to nepochopil, asi mi unikla nějaká zpráva z herního světa které so tohle týká :) Hlavně že Opka se Zajícem žijou :)

12:52 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Až to někdo pochopí, tak ať to se napíše :-)

12:29 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No pan Koster byl kreativni sef v Sony Online Entertainment a byl odpovedny za Star Wars Galaxies. Nedavno vsak odesel ze SOE a pry zaklada vlastni vyvojarske studio.

PS: Vzhledem k tomu, jak moc SWG sux, by se meli spojit fanousci SW a pouzit na hlavy manageru ze SOE sedadla nejmene z jednoho multikina :D ;)

1:22 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Není PvE > Player vs Enemy? Ikdyž teda osobně používám radši PvM (monster) a PvP (player) zkratky.

2:27 odp.  
Anonymous Anonymní said...

http://internetgames.about.com/od/glossary/g/pve.htm

;)

10:27 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ups par chybek se vloudilo :)... oprava tady

10:30 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Rav mi prave osvetlil to nejpodstatnejsi, kdo je to ten brejloun, ja bych este chtel dodat svou domnenku, ze ten kravatak je asi fakt kravatak a chteli ukazat(je to jenom domnenka), ze kravataci, resp. lidi z marketingu, i kdyz herniho, o hrach hovno vi...viz SOE kravatak.

4:03 odp.  

Okomentovat

<< Home