pátek, října 20, 2006

#162 | Goldberg hadr

13 Comments:

Anonymous Anonymní said...

pekne

11:12 odp.  
Anonymous Anonymní said...

To boli casy..TIM a TIM2
To som dostal cerstvo na vianoce 386ku :D

11:19 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jj, TIM, ten mám ještě na PC s DOSem! :D

11:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

A já mám někde na CD ty novy TIMy co šlapou pod XPama :) Zkoušel jsem to a asi už na to nemám bunky :o)

12:31 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Hej... ty nový Timy chci.... chci chci chci...

1:12 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Games in Incredible Machine series:

For Windows:
The Incredible Machine: Even More Contraptions,
Return of the Incredible Machine: Contraptions
The Incredible Machine 3
The Incredible Toon Machine

v googlu si to snad ke stažení najdeš ;)

10:32 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Zatím nejlepší... 8o)

2:23 odp.  
Anonymous Anonymní said...

TIMa nějakýho mám taky (wokno verze)... hehe, to byly pařbičky :)

5:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Po dlouhy dobe se mi na ksichte vytvoril usmev :)

10:15 odp.  
Anonymous Anonymní said...

vyborne, zas jeden z tych lepsich stripov...:D

7:09 dop.  
Anonymous Anonymní said...

nejlepsi je si postavit neco na zpusob incredible machine v realu.. da to nekdy celkem praci.. ale pak je to narez az to spustite pred partou lidi .)

2:42 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jo skvele, jen opatrne na Dark Messiahe, dohral jsem ho vickrat nez je zdravo...no tak dobre, 4x...

2:57 dop.  
Blogger Unknown said...

skvělý strip! :D

10:52 odp.  

Okomentovat

<< Home