středa, ledna 31, 2007

#203 | Pravda je tam na dně

 

15 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Narážka na nová pravidla ve Fish Fillets 2?

10:56 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tak zase jeden slabsi....

10:57 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Houby slabší, výborný díl :D Fillets forever!

11:04 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Výborný!!! Strip s dvěma slovy a kolik řekne!

11:48 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Super :) Kam vy na to chodite...

12:15 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Fish fillets jsou v Ječný:D
Bezva nápad

2:31 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Nějak se neorientuju

4:14 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Presne tak, rybicky http://www.fish-fillets.com

8:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No jo, Fish Fillets... sigh... Pamatuje si tady ještě někdo Flappyho na osmibitech? Ne? Někdy si připadám tak starej...

8:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

S tim starim pockej, az v diskuzich zacnes potkavat hlasky typu "pamatuje nekdo Fish Fillets na dvaatricetibitech? ne?"..

1:04 odp.  
Anonymous Anonymní said...

to Nachsehrer: na to vsaď boty, že pamatuju. Někde na půdě mi eště rezne špica techniky svojí doby Sharp MZ800 a kdesi v hloubi skříně se potichu prokopírovávaj mgf kazety s pařbama mýho mládí. Zaplaťpámbu za emulátory - třeba Saboteur 2, nebo BruceLee se dá krásně pařit na telefonech se Symbianem.

5:21 odp.  
Blogger Unknown said...

Dobrej strip zvlast kdyz jsem zrovna fish fillets hrál vedle opice a zajíce!

11:21 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Stírám slzu a skláním se před Halem. Nejstarší pařba, co jsem já dokázal uchovat, je Indiana Jones 4 - Fate of Atlantis. Nebo Shadows Over Riva, nevím teď, co je starší.
Ale hlavu vzhůru, ty časy se jednou vrátí. Musí vrátit.

6:09 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jasnačka že se vrátí. Stačí se třeba stát hinduistou - ty věřej na cyklickej čas, nebo si stačí počkat až se vesmír začne smršťovat a čas začne jít pozpátku (jo jsem reddwarf positive :)
A mimoto i některý starý hitovky na tuhle mašinu se někdo jal předělávat pro J2ME viz třeba Madhouse (u týhle textovky jsem stávil nejednu noc i s malovánim map a podoným blbnutím)

10:47 odp.  
Anonymous Anonymní said...

fillets 2 jsem dohrál fakt dobrá hra..ale ty hvezdicky jsem vsechny nevzal asi jen tretinu a fakt to má pres to kol bez bonusu zabava tak na mesic...hral jsem to 2 mesice.) a to ma vijit na trh az v breznu .DDD

12:30 dop.  

Okomentovat

<< Home