pondělí, března 05, 2007

#215 | Hasta la muerte

22 Comments:

Anonymous Anonymní said...

nech zije monty python

2:27 odp.  
Anonymous Anonymní said...

svatá pravda, ale chybí mi kardinál Biggles

2:34 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Nebuďte nároční, takovouhle pointu bych tu vážně nečekal...
...nikdo nikdy nečeká takovouhle pointu...
Opice a Zajíc a Monty rulez!
Mimochodem, ve Score právě psali že v RE4 není specfikováno, kde se to v Evropě odehrává. Tak nakonec je to ve Španělsku?

2:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ale je ve score jsou vypatlanci

3:11 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Biggles! Bring the soft cushions!

3:38 odp.  
Anonymous Anonymní said...

bez hudby a cervenych habitu to neni ono :)

6:47 odp.  
Anonymous Anonymní said...

super a ve score sou vypatlanci level forever

6:54 odp.  
Anonymous Anonymní said...

krasna narazka, dobry strip

9:22 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No ja ctu Score a vyhovuje mi. Level jsem nemel v rukach uz nekolik let takze nemuzu porovnat.
Jinak skvelej strip. Posledni dobou vetsinou jen prectu a usmeju se, ale tady jsem se opravdu zasmal.

1:39 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Já se přiznám že čtu oboje...tedy popravdě, já pamatuju ještě když Excalibur vycházel černobílej, a Score mám doma všechny od čísla 2, ale Level je asi o trochu lepší. Score teď kupuju hlavně kvůli přibaleným gamesám...

3:38 odp.  
Blogger Unknown said...

Veskrze souhlasím s nesquick, jen jsem na druhé straně barikády.

5:02 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Wow! po dlouhý době debata score/level. LEVEL FOREVER:) ale hry dává stejně lepší score řek bych

6:17 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Opravdu výborný strip a brilantní pointa. To jsem nečekal. Tedy ne že bych nečekal brilantní pointu, to bych spíš nečekal ty španělské zombíky :-)

6:31 odp.  
Anonymous Anonymní said...

španělští zombíci jsou nejlepší

8:39 odp.  
Anonymous Anonymní said...

gamestar boj the best

3:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

odkdy zajici íííííííííííčí?!

3:58 odp.  
Anonymous Anonymní said...

To lemonico: Nevim,ale v doplnění opicí z toho vyleze krásnej osel:)

4:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

nevim no asi ctem neco jineho Score se cte dobre, Level uz tak dobre ne, krapet nudny pocteni.
Mam ty kluky ze Score rad :) vesmes s jejich recenzemi, nazory, postrehy souhlasim, coz se o Levelu rict neda.

9:11 dop.  
Blogger Unknown said...

Me se zase ctou dobre recenze LEVELu a vesmes s jejich nazory souhlasim (jednou jsem si koupil ze zvedavosti Score a z recenze na Age of Mythoogy jsem nevycetl,jaka ta hra vlastne je...ale dozvedel jsem se, kolikrat si autor dosel na zachod)

5:10 odp.  
Anonymous Anonymní said...

http://youtube.com/watch?v=zO68fUMWx3g


nikdo neočekává španělskou inkvizici

2:15 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Odehrává se to ve španělsku. Jsem to už hrál a jsou tam pamatky, které jsou jen tam.

8:56 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Vim proc vsichni IGNORANTI oslavujici PLevel maji misto jmena Anonymous.... Boji se Scorecaku lamy

7:53 odp.  

Okomentovat

<< Home