středa, února 01, 2006

#68 | Lest

13 Comments:

Anonymous Anonymní said...

nmak t yposledni dva vubec nechapu nebo nejsou vubec vtipny

2:11 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Souhlasim s xeroxem... Posledni dobou nic moc. :(

5:22 odp.  
Blogger duoludo said...

No, my za vasi herni negramotnost nemuzeme.

6:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

XD Skoro tusim ze se v dalsim dile stane tomu obrazku neco strasneho ..:)

8:37 odp.  
Anonymous Anonymní said...

lepsi je na http://strip.clanw4f.com/ tydle stripy dělam já .)

9:51 odp.  
Anonymous Anonymní said...

lstivy zajic :DDD
lenkatx:jsem zvedavy co na tohle reknou opice a zajic (original)
jinak taky dobre :D

10:40 odp.  
Blogger duoludo said...

Rozhodne by nam bylo vic po srsti, kdyby slecna angazovala nejake vlastni charaktery a nekopirovala jmeno stripu. Fantazii na to evidentne nepostrada.

Asi za ni posleme Jacka Thompsona.

11:42 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Posledni tri jsou vazne dobre. Uz se tesim na zaver s Danem ... :o)

11:52 odp.  
Anonymous Anonymní said...

re:lenkatx ... mno nic moc, navic dost dobre nechapu, proc pouzivas postavicky Opice a zajice ? tim to automaticky shazujes, protoze to je jen ubohy kopirovani :-(

4:12 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Me to druhy prijde docela dobry, ale taky se divim tomu kopirovani nazvu a vseho??

4:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tak se všem omlouvám, ale shoda náhod rozhodla v naší anketě na naši page, že ve stripu by měli být opice a zajíc a já nevěděla jak je vytvořit a jeden kluk od nás z klanu mi dal tydle postavičky a já asi u 8 dílu našla na netu tudle stranku a zjistila jsem, že je odtud skopíroval a poslal mi je. Chtěla jsem to změnit, ale oni chcou tydle ty postavičky. tak se nedivte :(

5:08 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no to jsou mi shody nahod :))

8:05 odp.  
Anonymous Anonymní said...

je to super díl!!! je ale lepší když znáte lidi o kterých je řeč...jinak jak říkám fakt super!!! díl od dílu jste lepší...akorát to Polsko bylo divné, jsem jaksi nepochopila

10:36 dop.  

Okomentovat

<< Home