pátek, dubna 07, 2006

#96 | Ostrov doktora Wrighta

9 Comments:

Anonymous Anonymní said...

hmm tak sem tam jel a will wright mi dal pacmana se slovy ze zbytek jeste neni hotovy... :)

2:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Spíš čekám až si udělají Opka a Zajoch srandu z toho že Microsoft koupil Lionhead (pokud sem dobře četl a slyšel)

3:53 odp.  
Anonymous Anonymní said...

anonymous:Divný,mě dal pong

Btw:Napdlo mě,co takhle udělat sem na stáhnutí krátký skeče Opice a Zajíc?

6:15 odp.  
Anonymous Anonymní said...

snad to neznamena,ze si od nas chtej OaZ dat pul roku pauzu

6:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jen tak mimochodem uz se blizi jubilejni sty dil :) Uz se tesim!

8:29 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Nestraš, radši nemyslet co provedou na výročí. Ikdyž teda přávě mne napadl super strip na toto téma :o) Mno uvidíme co vymyslí autor. Kdyby něco tak at napíše a já mu poradím ;o)

8:55 odp.  
Anonymous Anonymní said...

co ked tu budu teraz pol roka vychadzat skece so 4 prazdnymi polickami?!

5:24 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ano, do tech prazdnych policek si budes moci napsat, co te zrovna napadne. :D

7:01 dop.  
Anonymous Anonymní said...

anebo udelat nejaky s otevrenym koncem, kde by chybelo posledni policko s Vtipnou Pointou a kazdej by si ji sam domyslel :)

3:30 odp.  

Okomentovat

<< Home