pátek, května 26, 2006

#117 | Klín klínem

15 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Tak to mám podobný jak vopice :D

8:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tedy zajíc samozřjmě :D

8:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Guild Wars ftw! Zajíc ví co říká :)

8:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

XD

12:28 dop.  
Anonymous Anonymní said...

jj to je ako z dazda pod odkvap:)

3:46 odp.  
Anonymous Anonymní said...

v čem to kreslíte ? flash ???

4:23 odp.  
Anonymous Anonymní said...

mylsis tie stripy? :D
stripgenerator.com

6:05 odp.  
Anonymous Anonymní said...

WoW a vsechny onlineovky jsou shity !!! At zije single-player ! :)

7:54 odp.  
Anonymous Anonymní said...

http://www.stripgenerator.com/view.php?id=136924

8:31 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Online games Rulez!!!

8:32 odp.  
Anonymous Anonymní said...

World of Warcraft... mě hodně sympatický svět + mě hodně sympatický herní systém (RPG) = nikdy jsem ho nezkusil. Pro jistotu. Nevezmu si na triko, abych dopadl jako zajícovi kamarádi. A co vidím a poslouchám kolem sebe, myslím, že by to nebyl nejmenší problém... :-)

10:35 odp.  
Anonymous Anonymní said...

z bláta do louže ...

11:13 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Zavislost jako zavislost. Jdem se zhulit. ;)

7:45 dop.  
Blogger Unknown said...

lol... já si myslel že to kreslíte sami... Tohle je moc easy způsob na můj vkus

1:57 odp.  
Anonymous Anonymní said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

9:37 dop.  

Okomentovat

<< Home