středa, září 06, 2006

#143 | Doublespeak

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Uff, už jsem se lekl, že nic nebude... ...jinak docela výstižný ;)

11:05 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No teda nvm. Je to muj skromnej názor, ale poslední dobou mi přijde, že Opak se zajdou něják upadaj... :( Poslední strip u kterýho jsem se upřímně zasmál byl "Krabice X"... Snad bude příští strip zase nějákej "lepší". :)

12:25 dop.  
Anonymous Anonymní said...

*Opka se Zajdou :)

12:26 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Kdyby byly všechny stripy super extra vyjímečné, tak by se pak rozdělily na slabý-super-extra a super-super-extra, takže tim, že udělaj pár horších stripů docílí toho, že ty lepší můžou vyniknout....

Zkrátka, kdyby všechny byly super, ani jeden by nebyl (že já už to někde slyšel)

8:42 dop.  
Anonymous Anonymní said...

nejřív - konečně jsem začal používat nick, takže jste mě mohli znát pod jménem anonymus ;)
A teď ke komentářům - osobně mi tohle příjde dost suché a výstižné - pobavilo mě to. U krabice X jsem nenašel zhola nic čím bych se bavil...

8:48 odp.  
Anonymous Anonymní said...

lol... v průměrné řiti :o) ...hehe

8:46 dop.  

Okomentovat

<< Home