čtvrtek, března 22, 2007

#220 | Midnight run

12 Comments:

Anonymous Anonymní said...

:-))))

8:41 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Fronty před obchody... Zažil jsem to za minulé éry a je to jedna z věcí, která mi opravdu NECHYBÍ...
PS3 nemám a taky mi nechybí, abych se přiznal.

11:04 dop.  
Anonymous Anonymní said...

poslední dobou jeden z nejlepších stripů co sem viděl

12:30 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Málem jsem se u toho svalil na zem :D

3:19 odp.  
Blogger Unknown said...

Jooo tak to bylo hustý!Jednu takovou frontu jsem zažil.Zajoch to zřejmě taky pochopil...






Po svém :-)

5:16 odp.  
Anonymous Anonymní said...

po dlouhý době zas povedenej strip :)

8:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Super strip :)))

8:20 dop.  
Anonymous Anonymní said...

KRUTÁ PRAVDA...

7:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Holt distribucni cesty... :D

7:12 dop.  
Anonymous Anonymní said...

a zase jsou O&Z v casovem skluzu... mmm, co to asi vymysleji :)?

2:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

sakra kolikátá je tohle už sebevražda?:P

5:24 odp.  
Anonymous Anonymní said...

hahaha, prodej PS3 je tak důležitá světová událost, že o ní ví dokonce i moje matka, a ta prakticky ani neumí zapnout set top box...

1:55 odp.  

Okomentovat

<< Home