sobota, dubna 21, 2007

#229 | Králíčci jdou do nebe III

15 Comments:

Anonymous Anonymní said...

:) Fakt perfektní

1:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

XD !!!11//!!1

1:58 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Supr :)

2:22 odp.  
Anonymous Anonymní said...

zeby do pekla??

8:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

pěkné :D

10:00 odp.  
Anonymous Anonymní said...

At delam co delam, vidim vsechny stripy, jen ten posledni se mi nechce ukazat.

3:05 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Taky tak nějak, tenhle strip se nechce ani za nic zobrazit...

3:28 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Taky to u me nejak dlouho trva. Ale predtim jsem ho videl v poho.

1:36 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A, dneska uz ho vidim. Pekny...

11:06 dop.  
Anonymous Anonymní said...

co je to antialiasing? prosím?

4:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

som vykopavka, ked poznam vsetkych obyvatelov neba?

6:15 odp.  
Anonymous Anonymní said...

ses...schvalne at hadaj ostatni-kazdej jednu..ja si vybiram neporazitelneho,nepremozitelneho,bleskometneho a bezejmeneho (nemuzu si vzpomenout jestli nejaky mel) trpaslika z GOLDAXE!!!...jednoznacne si nebe zaslouzi;)

6:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Trpaslík z GA byl taky první, kterého jsem si všiml... Byl to Gilius?!

11:21 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ja jsem vykopavka nejvetsi, tak si vybiram ninju-sabotera :)

9:29 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ak by si bol najvacsia vykopavka, asi by si siahol po Invaderoch... kazdopadne pri pohlade na Sabotera sa mi tlaci slza do oka :)

11:39 dop.  

Okomentovat

<< Home