pátek, května 04, 2007

#235 | Bethesda kurví fotbal?

10 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hehe, genialni :)

9:49 odp.  
Blogger Unknown said...

Loool drsný.Ale koukněte se na. http://stripgenerator.com/strip/18558/ PLZ!

10:25 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Indeed bosfe, BSA vidi vsechno :D

8:03 dop.  
Blogger Unknown said...

NN nevidí.Ehm ehm promiňte ťukají mi na dveře nějaký chlapi v černym.No co jdu otevřít :-)A jsem rád že konečně někdo dkloňuje můj nick nemám rád když mi někdo říká Bosf.(Jako Třeba:Indeed Bosf, BSA vidi vsechno)

3:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jo, tak tento bol podareny, svata to pravda :))

4:05 odp.  
Blogger Unknown said...

Ten duoludoův nebo můj?

7:49 odp.  
Blogger Unknown said...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

7:49 odp.  
Anonymous Anonymní said...

bosf: samozrejme ten duoludouv, ten tvuj stoji za houby...

11:17 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ano, Opka a Zajíc super jako vždy, plagiát je trapný.

7:52 odp.  
Anonymous Anonymní said...

asi sem trotl, ale drobet sem nepobral ten nadpis...Y?

7:16 odp.  

Okomentovat

<< Home