pátek, dubna 14, 2006

#99 | Lekce Faust

15 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Náhodou mně se brutální obálka LEVELu líbila :-) Vzpomněl jsem si totiž na obálku z roku 1999, kde byla mrtvola s prasklou lebkou - té jsem se v té době bál a přelepil jsem ji papírem aby mi rodiče nezákazali LEVEL :-)

12:18 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Cain:Lolec

2:58 odp.  
Anonymous Anonymní said...

cain:jj to si taky pamatuju :D a tedka se level k takovymu stylu vratil (viz posledni obalka) meli tam radsi nechat ty renderovany baby,nez takovy obludy ;D

Jo a uz se blizi stovka :)

4:19 odp.  
Anonymous Anonymní said...

hmm me se podobnmy hnusy ala Giger rozhodne libi, jinak ta hlava s prasklou lebkou co byla v cernym pytly, nebylo to z RE2 ? :)

10:10 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Kid: jj byl to RE2, to byl můj druhej LEVEL, jo to byly časy ...
To ještě byly hry o násilí a lidi to bavilo, teď jsou hry o násilí a lidi to už moc nebaví :D

11:29 odp.  
Anonymous Anonymní said...

napodobne ...
Len som si tam nedaval žiadni papier .

11:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Sorry to hore som napisal ja ,len som omylom dal jeho nick namiesto nadpisu :-D

11:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

protekla lebka, LVL no.49 , muj prvni herni casopis vubec :) K ty mam holt citovej vztah, ale jinak si na zrudnosti nepotrpim :)

4:36 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Moj prvy vlastny LEVEL bolo cislo 9.1999. A to vtedy bolo naozaj nejlepsie obdobie casaku. Ale teraz ked je po Gamestare snad prejdu niektori ludia zase k Levelu. Vsimol som si, ze im poriadne klesol naklad (cca 38000 ks mesacne, rok 2000 to bolo 65000 ks)

12:20 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Jo a kdo si ještě vzpomene na obálky SCORE se zrůdami?

11:36 dop.  
Anonymous Anonymní said...

SCORE je shit...na ten už si nikdo nevzpomene :D

1:45 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tak docela nesouhlasím.
Já vždy říkávám: Level, to je časopis s plnou hrou a Score to je plná hra s časopisem. Bohužel to podle toho přesně vypadá - Level mám předplacený na čtení a Score si kupuju (na můj vkus až moc často) čistě kvůli plným hrám (na takový Arx Fatalis nebo Giants nedám dopustit).

8:54 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tak to je pravda, kvoli Giants a Deus Ex som si aj ja kupil Score. Ale len tieto dve

12:50 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jo tak tahle dementní odpověď úkázala, že nikdo, protože kdyby někdo četl 1 čísla SCORE tak by takovou sračku nikdy nenapsal...

5:42 odp.  
Blogger Kerolyna said...

Hmm... patnáctiletí hráči WoW...a co patnáctiletí hráči UO? :p

2:43 odp.  

Okomentovat

<< Home