pondělí, září 11, 2006

#145 | Dveře do léta

11 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Rofl! Tenhle je dobrej!

3:20 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tak podle videa co jsem viděl na score to může být zajímavé. Už jenom, že je to dělané dobrou firmou. Originální

3:48 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Dveře do léta... to jsem kdysi četl...
btw, Portals vypadají jako důvod koupit si halfa :)

4:06 odp.  
Anonymous Anonymní said...

a na Planescape Torment si nikdo ani nevpzomene :-(

5:12 odp.  
Anonymous Anonymní said...

jo, tenhle se mi líbí.... navíc když jsem dělal mapy, tak to zasekávání :) jo, to byly časy...

11:49 odp.  
Anonymous Anonymní said...

a na Planescape Torment si nikdo ani nevpzomene :-(
Vzpomene, třeba já se už měsíc marně snažím rozeběhnout to pod XP :(

12:06 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Planescape Torment byl nejvetsi narez!

7:01 dop.  
Anonymous Anonymní said...

nephyt: mně jel torment na xpčkách naprosto bez problému...

9:53 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A my z nej nedavno meli hudebni ukazku v podcastu, tum de dum.

11:34 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Planescape na XP jede v pohodě... hraju ho :)

4:30 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Je to dost OT, ale náhodou někdo netušíte, co s tím když mi Planescape při spuštění víceméně zamrzne - dvojklik, černá obrazovka a nic...

9:53 odp.  

Okomentovat

<< Home