středa, května 09, 2007

#237 | Test tube monkey

12 Comments:

Anonymous Anonymní said...

clovek povstal z opice a opica z petriho misky :)

11:08 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Tak to je i na mne moc :D Ještě ted se chlámu :P

11:53 dop.  
Blogger Red said...

:D Prostě perfektní!!!!

12:42 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Du si sehnat misku :D ... ty vole jestli mi taky vznikne opice, tak to bude moc

1:47 odp.  
Anonymous Anonymní said...

DOKONALOST SAMA :D

3:43 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Do hajzlu! A mne sa este nikdy nepodarilo v labaku vyrobit nieco zive, ani v miske, ani v skumavke :( Tu je jasne vidiet, ze treba mat aj dobry umysel, ze panové z EA...

5:14 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Nikdy nic živého? To měn začalo růst něco živého všude, kde jsem zanedbal úklid... Opice ale ne.

5:56 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Něco jak Listerův hrníček s plísní? :D

7:00 odp.  
Anonymous Anonymní said...

DOKONALE :D :D

7:41 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No tak to je mazec, opice a zajic bodujou. Za poslednich x stripu hodne vysoko postavena latka. Fakt dobry.

8:01 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Panebože! Tak tohle mě tak rozesmálo, že jsem dostal vynadáno od půlky baráku, že jsem je vzbudil :-D

10:50 odp.  
Anonymous Anonymní said...

no mě jediný co mi tu roste (krom zapomenuté zeleniny) tak je flaška se solí... a docela se jí daří :)

12:22 dop.  

Okomentovat

<< Home