úterý, května 22, 2007

#242 | Anybody out there?

13 Comments:

Blogger Millan said...

hmm, tak to jsem nepochopil..... hold jsem lama

6:33 dop.  
Blogger Unknown said...

Tento komentář byl odstraněn autorem.

9:24 dop.  
Blogger Unknown said...

to prázdný pole znamená, že opka&zajíc utekli hrát starcrafta??? nebo sem to taky nepochopil?

9:25 dop.  
Blogger Lešek said...

Prázdné pole podle mě znamená, že Opka se Zajícem na Starcraft se*ou. A já s nima :D

9:38 dop.  
Blogger kudykam said...

No já to taky nepobral, asi to bude tim, že sem se starcraftu vyhnul obloukem

1:52 odp.  
Anonymous Anonymní said...

JJ, Stracraft2... To bude zas hraním zabitých Jihokorejců :-D

2:04 odp.  
Blogger Wondrej said...

Tak trailer vypadá dobře, tak asi to hratelný bude, když za tim stojí Blizz a ještě musej uspokojit takovou spoustu nadrženejch fandů. No nic du si zapnout WoW

2:41 odp.  
Blogger Unknown said...

Jeden Starcraft vladne všem :)

6:27 odp.  
Blogger Amador said...

co mate vsichni proti StarCraftu2? vzdyt jednicka a broodwarr dohromady patri do 5 nejlepsich trategii co kdy byli ja uz se tesim jak swina snad to tak do 2 let bude

10:37 odp.  
Blogger Unknown said...

takze tak? nejdrive opka&zajíc SC2 odsuzuji a pak ho jdou hrat?!!

11:40 odp.  
Blogger Lord_Undead said...

Kokosy, Rybycky?? Hmm... No, ved vsetci Starcraft 2 ohovoria a potom ich stretnes na battle nete :)

6:33 dop.  
Blogger Unknown said...

No kdo to bude hrát? Hm, já určitě. ;-) I kdyby to nebyl Starcraft, tak to pořád dělá Blizzard - a tím pádem to bude minimálně dobře vybalancovaná strategie. A takové vždy potěší. No a že je to pokračování Starcrafta, to už je jen bonus navíc... Takže si minimálně projdu kampaň, pokochám se příběhem a shlédnu všechny ty úžasné filmečky. Jen doufám, že si najdu jiného oblíbeného hrdinu a že tentokrát na konci nezemře. ;-)

9:22 dop.  
Blogger Heroin said...

Hele už na to nemám nervy. Rád bych byl slušný, ale už to nejde. Prosím, kurva ... když to nechápeš tak to sem nepiš idiote. Tohle je všude skoro pořád 1ní komentář "hmm, tak to jsem nepochopi". jdi s tím doprdele blbečku.

5:50 odp.  

Okomentovat

<< Home