středa, dubna 19, 2006

#101 | Slovíčkaření

13 Comments:

Anonymous Anonymní said...

První!ale nechápu to

4:19 odp.  
Anonymous Anonymní said...

To je nás víc kdo nechápe. A to jsem se nad tím zkoušel i hluboce zamyslet :)

4:57 odp.  
Anonymous Anonymní said...

PRVNI KDO TO CHAPE :D

(No kua hosi prece ted je na Macich (cti mecich = Apple ;)) ten boot kemp co vam dovoli si vybrat pri startu MacOS nebo Woknous..)

5:11 odp.  
Anonymous Anonymní said...

No jo, taky Anonymous jak by to mohl pochopit :D

8:15 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Málem jsem se posral smíchy :D

8:53 odp.  
Anonymous Anonymní said...

http://www.mujmac.cz/art/sw/boot-camp-windows-xp-na-macu.htmlhttp://www.mujmac.cz/art/sw/boot-camp-windows-xp-na-macu.html

8:57 odp.  
Blogger M.I.R. said...

Nářez lidi :D Takhle sem se dlouho nezasmál :D

10:46 odp.  
Anonymous Anonymní said...

private_joker: posral je slabé slovo :D

11:04 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Takže strip 101 je čistě pro Mekisty. to je diskriminace Widláků :o)

11:44 dop.  
Blogger Eso said...

A hlavne je to proto, ze ted maji Macy v sobe Intela - muhahaha!!

12:02 odp.  
Blogger Kerolyna said...

Heheh tohle jsem dokonce pochopila :D

2:46 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Mám ještě maca s ppc a jestlize to s ppc delá to co to delá tak intel musi bejt super extra trida...jaká diskriminace :o) normálně je 99% věcí va wokna :o)

10:36 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tak mě ještě napadá...kdo má maca přihlaste se...jen takovej průzkum...hlásim se první a asi budu sám :o(

10:38 odp.  

Okomentovat

<< Home