pondělí, září 18, 2006

#148 | Construction complete

6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Bohužel, tohle není ani tak k smíchu, jako spíš k pláči - inovace je mrtvá, ať žijou herní série. (variace na oblíbené: král je mrtev, ať žije král. Škoda jen toho starého...)

11:59 odp.  
Anonymous Anonymní said...

konkretne v pripade C&C mi to vobec nevadi :) tento koncept strategie povazujem za najlepsi.

12:33 dop.  
Anonymous Anonymní said...

A co trochu inovace v posledních stripech ?

3:12 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tady zase někdo hází rádoby rozumy. Už jste, milý tvůrče komiksu (tedy pane Modráku nebo někdo z Levelu) C&C 3 hrál? A víte vy, že první díl položil základy žánru, které se používají dodnes? (označování myší pomocí obdélníků atd.). Stejně to bylo s dalšími díly, které přinesly takové věci, které doteď používají i ostatní strategie. Holl plkat umí každý.

10:43 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Presne o to jde. Zaklady byly polozeny a vse uz se jen kopiruje, proste to chce inovaci. Myslim ze o to tu bezi.

12:51 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Tady asi nekdo nepochopil, ze cela serie C&C vznikla z pribehu o tiberiu. Tak proc se nevratit ke klasice, ktera je dobra.

2:49 odp.  

Okomentovat

<< Home